FPC Formator – Prezentarea Proiectului

Τίτλος Έργου:

«Ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων στο σύστημα της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης μέσω της ανάπτυξης και διενέργειας προγραμμάτων κατάρτισης και εξειδίκευσης των εκπαιδευτών των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, με στόχο την αύξηση της ποιότητας και τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία αυτού του τομέα- FPC-FORMATOR»

Εταίροι:

  • CNCFPA- Εθνικό Συμβούλιο για την Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση Ενηλίκων (κύριος εταίρος)
  • Κέντρο Εκπαίδευσης στην Πληροφορική (κρατικός εταίρος)
  • Τεχνική Εκπαιδευτική (διακρατικός εταίρος)

Στόχοι του έργου:

Γενικός Στόχος:

Το έργο συμβάλλει στην επίτευξη του γενικού στόχου ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού μέσα από τη συσχέτιση της διαδικασία της δια βίου εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας και τη διασφάλιση ευκαιριών για μελλοντική συμμετοχή σε μια σύγχρονη και ευέλικτη αγορά εργασίας των βασικών κατηγοριών προσωπικού από τους φορείς συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης FPC- (1240 άτομα εκ των οποίων 1000 εκπαιδευτές, 120 μάνατζερ εκπαίδευσης, 120 διευθυντές εκπαίδευσης).

Ειδικοί στόχοι:

  • Διασφάλιση της ποιότητας του συστήματος FPC μέσω της ανάπτυξης και διενέργειας προγραμμάτων κατάρτισης για 1240 άτομα (που προέρχονται από το προσωπικό των ιδιωτικών και δημόσιων φορέων FPC) και συγκέντρωση/ διαχείριση στοιχείων σχετικά με τους εμπλεκόμενους ανθρώπινους πόρους (3000 άτομα)
  • Ενίσχυση για την ανάπτυξη της θεσμική ικανότητας των φορέων κατάρτισης, καθώς και ανάπτυξη του προσωπικού τους, με την οργάνωση 600 διαδικασιών πιστοποίησης των εκπαιδευτικών τους δεξιοτήτων.
  • Βελτίωση των ικανοτήτων των εκπαιδευτών και άλλων κατηγοριών προσωπικού των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων κατάρτισης, με την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών ικανοτήτων, καθώς και της γνώσης Η/Υ
  • Η ανάπτυξη των ευκαιριών καριέρας για τους εκπαιδευτές του έργου θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του ΑΠ «Εκπαίδευση και Επαγγελματική Κατάρτιση για την οικονομική ανάπτυξη και αύξηση με βάση τη γνώση», και του βασικού τομέα παρέμβασης 1.3.

Ομάδα στόχος

1240 άτομα εκ των οποίων 1000 εκπαιδευτές, 120 μάνατζερ εκπαίδευσης, 120 διευθυντές εκπαίδευσης

Βασικά αποτελέσματα

  • εκπαίδευση και πιστοποίηση 143 ατόμων
  • ειδικός τομέας παρουσίασης του έργου στις ιστοσελίδες των εταίρων στο έργο: www.cnfpa.ro, www.cpi.ro , ro.techniki-ekp.gr;
  • 8 τοπικές εκδηλώσεις ενημέρωσης των φορέων εκπαίδευσης σε Βουκουρέστι, Călăraşi, Brăila, Piatra Neamţ, Alba Iulia, Cluj, Timişoara, Craiova;
  • Συνθετική αναφορά (σχετικά με την ευρωπαϊκή εμπειρία και τάσεις) για την τεκμηρίωση των εκπαιδευτικών θεματικών και της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας, ολοκληρωμένη
  • Συνθετική αναφορά : καλές πρακτικές, αποτελέσματα των διακρατικών δραστηριοτήτων εκπαίδευσης των εκπαιδευτών των μελών της ομάδας- στόχου
  • 2 επισκέψεις μελέτης για τους εμπειρογνώμονες, στην έδρα της Τεχνικής Εκπαιδευτικής
  • 1 σεμινάριο εκπαίδευσης των περιφερειακών συντονιστών, στην έδρα της Τεχνικής Εκπαιδευτικής, Ελλάδα
  • Πλατφόρμα e-learning με υλοποίηση των βασικών λειτουργιών
  • Οδηγός χρήσης της πλατφόρμας
  • 3.300 ερωτηματολόγια, συμπληρωμένα από φορείς συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, καθώς και από εκπαιδευτές
  • Προετοιμασία ενός τοπικού χώρου, σύμφωνα με την εκπαιδευτική μεθοδολογία
  • Καταχώρηση στη βάση δεδομένων των 3308 υποψήφιων προς συμμετοχή στα μαθήματα κατάρτισης, και των 582 φορέων επαγγελματικής κατάρτισης
  • Συνθετική αναφορά αρ. 1 (εθνική εμπειρία( για την τεκμηρίωση των εκπαιδευτικών θεματικών και μεθοδολογίας, ολοκληρωμένη
  • Εισαγωγή των επαγγελμάτων «Διευθυντής Εκπαίδευσης» και «Μάνατζερ Εκπαίδευσης» στη λίστα «Ταξινόμηση Επαγγελμάτων στης Ρουμανίας»
  • Βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης οι εργασιακές περιγραφές για τα επαγγέλματα «Διευθυντής Εκπαίδευσης» και «Μάνατζερ Εκπαίδευσης»
  • Αναλυτική θεματική του εκπαιδευτικού υλικού για την εκπαίδευση εκπαιδευτών- τελική εκδοχή
  • Πλατφόρμα e-learning σε λειτουργία – Φόρτωση εκπαιδευτικού υλικού και υλικού αξιολόγησης στην πλατφόρμα
  • Μεθοδολογία εκπαίδευσης εκπαιδευτών- εκδοχή εργασίας
  • Οδηγός εκπαιδευτή εκπαιδευτών
  • Ρύθμιση και τεστ εργαλείων για τις λειτουργίες μάνατζμεντ
  • Ανάλυση SWOT του συστήματος FPC στη Ρουμανία, σύμφωνα με τη γνώμη των κέντρων εκπαίδευσης, καθώς και με τη γνώμη των εκπαιδευτών
  • Εποπτεία των απόφοιτων καταρτιζόμενων των ομάδων FB01-FB07 και εκπόνηση των εντύπων feed-back